Saturday, February 18, 2012

Tetiba.....

Biasala weekend kitorang mesti keluar jenjalan ... Gi dating tuh hehehehe..so jalan punya jalan la kan tetiba (ha kan dah masuk tajuk tuh) TERNAMPAK satu handbag ni..so belek punyala lamakan pergila dekat encik suami sayang..

aku: u sini jap ce tengok handbag ni cantik tak
suami: ha biasaje
aku : alah u tu lelaki mana tau ape...eh warna hitam ngan merah mana lagi cantik
suami: merahla u
aku: ok..nak boleh
suami: berapa harga?
aku: xxx je pon
suam: aik murah sangat tuh pilih la yang lagi mahal
aku: amboi kerek nye...ala tak boleh cakap jela tak boleh tak payah nak perli boleh tak...hurmm takpela nampaknya bukan rezki i la tuh kan...sambil berlalu pergi(skema ayat kan)
suami: hurmmm yela kalo nak ambik jela
aku: ekh ekh ekh yeke okla nak la trus g bayo and blah dengan muka happy yang macam nak kena mintak penampo dengan suami ..

so sepanjang harituh asik senyum je n cakap dengan suami lembut sangat aish sampai encik suami kate 'oit u ni dah kenape gedix betol'

hehehee so nampak tak kat situ yang aku ni ha suara memetir tak pernah berlemah lembut tu yang bila cakap berlembut suami cakap gedix hahahah..

moral of d story: silalah memikirkan taktik yang touching supaya suami pon tak sampai hati nak tolak permintaan kite ...

***kalau ade tips lain boleh la share ekh

No comments: