Monday, February 20, 2012

Gaya Tidur Aku

Ha previous entry aku dah cerita pasal gaya tidur dan personaliti kan..Entry ni aku nak cerita pasal gaya tidur aku yang hahahahaha..

Mula-mula sebelum tidur tu posisi and gaya pilihan pastilah yang dibawah

(sumber google) kang kalau letak pic original aku dengan suami kontroversi lak ye dok 

tapi adakah ia berkekalan sampai esok pagi?so lets scroll down kay.

-



-



-



-



Ha finally aku jadi cam gini ler rupanya hehehehe..

sebabnya encik suami sayang selalu kejut aku tengah malam suruh aku ketepi sikit sebab aku tidur ganas and menghimpit dia sampai ke tepi katil kot..nasib baik tak sampai jatuh katil  hehehehe..

Suami isteri digalakkan tidur dibawah satu selimut bagi mengeratkan kemesraaan suami isteri kan kan kans...akupon camtu gak bila tidur kitorang kongsi satu selimut je tapi bila bangun esok pagi selimut suma aku yang bolot..suami tidur tanpa selimut okay..pastuh nanti esok dia bising-bising cakap semalam i tidur sejuk sangat tau u selimut semua u balut badan u..heheheh kesian suami sayang..

Nasibla suami sayang dapat bini cam ni..kita redha yer

No comments: