Saturday, February 18, 2012

Kerana Perut

Amboi tajuk terkedu ai bace ok...hehehehe actually entry ni aku buat sebab teringat kat exoffice mate masa keje kat key elle dulu wei..Si nana..kami sebaya tapi ofkos aku nampak muda remaja kan sebab size dia yang lebih tinggi tuh menjadikan dia nampak lebih matang ok i tak kate pon lebih tua kan kansss..

Kisahnya cenggini aku ni section lain tapi oleh sebab peramah sangat ni satu floor pon aku tegur , satu floor pon aku menyembang wei..siyes best kan dapat menyembang and gelak gelak macam tukirah(orang gila la).

Setiap hari aku or nana mesti bertegur sapa, nana ni selalu la send email lawak kat aku wei..dah dok gelak sorang-sorang bila mengadap pc tuh..ehem time ni bos pon mula la menjeling manja..

Satu hari tuh nana dahla cerita lawak tu siap wat aksi wei tu yang aku tak tahan gelak tuh..


Lawaknya berbunyi:
Nana: wani ko nak petua tak kuruskan perut
aku: ofkos la nak wei perut aku ni ha makin hari makin sihat wei
Nana: ko ikot aku ekh
Aku: ok geng
Nana: Nanti ko bangun pagi ko berdiri tegak ko tunduk tengok perut ko and tepuk sekuat hati sambil cakap ' buat malu, buat malu buat malu'

aku tak kisah sangat pon lawak tuh yang aku tak tahan siap buat aksi tu...time tuh aku ain mek and ani kot ade sume mengekek gelakkan si nana.


oklah tu je ank cerita ...

Pesanan untuk Nana: Nana ko memang terbaik derr

eh eh eh gambo nye mana?

ha meh sini nak gtau aku ni bab mengambik gambor tu kurang sikit la .. so jawapannya takde gambor le oitt

No comments: