Saturday, February 18, 2012

Maggie Ajo

Hurm sbb harini suami tak balik lunch malam pon dia ade dinner so aku masak maggie ajola jawabnye...nak makan kat luo memang taklah kan...

tak taula nape semenjak dua menjak kahwin ni aku jarang nak kuo sendiri...kalau keluar mesti nak berteman and ofkos en suami sayang peneman setia...

so berbalik pada topik diatas tuh ha aku makan maggie kari yang terlebih pedas sampai bibir aku dh jadi bibir angelina jolie jap...sebabnya kan terletak banyak sangat black pepper ok...tapi sebab dah lapo punya pasal, malas nak kuo beli makanan lain kan, tak nak membazir lagipon membazir kan amalan syaitan so aku bedal jelah (padahal tolak batu dengan kayu je kan)ok fine mengaku aku kaki melantak..so what??

eh korang kalo masak maggi kari letak lada hitam (yg ditumbuk halus) sikit mesti sedap tau
tak caya cubalah

ok bye

No comments: