Thursday, February 16, 2012

R.E.A.S.O.N

kenapa kenapa kenapa aku boleh terjebak nak tulis blog ni ekh?padahal blog ni created since 2009 semata-mata untuk subject public speaking for prof xxx ( lupe siot nama dia hehehe)...
entah ape angin haritu aku edit balik blog ni buang segala bagai entry yang lama and terpikir nak wat entry baru and tulis sume kat sini

yelakan dulu orang tulis pakai diari skang ni zaman dah canggih sume nye di hujung jari jekan..so beralih arah la lak dari menulis di dalam diari kepada menulis di dalam blog...

Aku rasa aku berminat nak tulis belog ni pon sebab aku tak tau kat mana nak luah kan and share sume rasa yang aku rasa especially rasa yang sangat bahagia and gembira (syukur Allah) di atas kegembiraan ini..especially pas kahwin...sebab banyak kenangan manis and hidup semakin bahagia so i think the best place to share it through blog la kan..seban i can write anything i want...atleast nanti bila dah tua kerepot ade gak kenangan kan kan kan...


tapi kan tapi kan kate nak wat diary tapi nape tak privatekan pon blog ni ???

eish blog aku ni takkan adanya la org nak bace... just syok sendiri melayan perasaan menulis pe yang aku rasa nak tulis and pe yang aku suka nak tulis hehehehe...sebab tula entry dalam blog ni pon tunggang terbalik sebab belog ini ditulis untuk kepuasan diri sendiri dan untuk syok syok sendiri hokey hahahaahah.

psst : tengok pas ni ntah bila taun aku wat entry baru kansss

No comments: