Wednesday, June 27, 2012

RESTORAN WAJIB KALAU BALIK KAMPUNG (HOTMAS)







Restoran Hotmas ni terletak di jalan ke Hotel Swiss-Inn Sungai Petani berdekatan dengan kawasan Lagenda Height..eh entahlah aku pon kurang pasti sebab aku bukan orang sini..encik suami yang orang SP..so setiap kali balik kampung kompom ar dia yang akan drive aku tau sampai je ke destinasi hehehee...

Tapi setiap kali balik kampung kami pasti wajib singgah restoran hotmas ni tau..sebabnya suami sayang suka sangat kat grilled chicken chop dia (sedap dan harga berpatutan)

Tapi kalau aku kureng suka sikit makan chicken chop tuh aku punye makanan kegemaran kat hotmas ni of course lah yee mee goreng..so sedap and banyak tau..tapi aku makan habisje..ha memang sah kuat melantak hehehheeh


Makanan dia awesome harga pon berpatutan kot so memang ramai gila orang makan kat sini so waktu pilihan suami untuk datang sini petang dalam pukul 5 or malam dalam pukul 10 orang dah kurang sikit kalau tak jenuhlah nak menunggu meja kosong tau huhuhuhu...


so kite tengok ekh pe yang sedap sangat tuh

Ha inilah dia restoran hotmas tu tapi kami panggil kedai hijau jer



harga berpatutan kot sebab tu ramai gila orang



My favorito barili ice , air encik suami tak snap lah 



My favorito kalau datang sini mesti oder ni takkan oder lain dah ( yeee mee goreng )




Grilled chicken chop kegemaran sayangku




Eh tapi kan perasan ke perasaaan kan kedai hijau ni konsep dia ala ala restoran Murni taipan yang kat SS2 tu kan. Tapi kan pada pendapat aku restoran ni sikit lebih kurang sama dengan Murni sebab cara and system yang digunakan adalah sama plus sentiasa penuh and ramai orang kot





No comments: