Sunday, November 18, 2012

TESTIMONI VIT C GLOWING

Vitamin C Glowing sekarang ni sangat hot  tau. hehehe..Masa aku mula2 jual vitamin C ni dalam bulan 8 kot tak silap aku..time tu aku pakai and berkesan so terus jual sebab aku percaya ramai lagi orang di luar sana yang mempunyai masalah cam aku.. hehehe we share we care kan..

So first aku upload vit c kat FB ada 6 picture jer.supplier suruh aku ambik testimoni dia bagi melariskan jualan tapi aku refused sebab aku yakin benda baik ni pasti orang suka orang akan beli orang akan repeat order orang akan bagi testimoni..

Yeah betol tekaan aku itu, selepas sebulan hinggalah ke hari ni dari 6 picture kat album vit c di FB dah jadi berpuluh yer .. dipenuhkan dengan testimoni my customer..alhamdulillah tau...syukur benda elok feedback pon positive la kan..syukur excited suka tak taulah suma pon ada bila customer bagi feedback positve rasa macam bersemangat nak jual lagi dan lagi dan lagi..dan yang paling penting duit yang aku gunakan hasil penjualan vit c ni terasa berkat..alhamdulillah...

Yelah macam aku pon customers juga tau , and tak semua orang senang dapat duit, and takkan senang2 nak habiskan duit macam tu jer..of kos orang akan mengharapkan perubahan dengan duit yang dilaburkan kan..so aku memahami sebab itu aku jual product yang berkualiti sahaja.hehehe.xnak lah hampakan customers bayar mahal hasil takde last-last nanti dia sumpah seranah aku naya aku kan..

Ha kat sini aku nk kongsi testimoni customer aku ni


























So far ni di antara testimoni customer ada gak yang bagi picture tapi entah mana aku letak dah lupa dah..kalau nak tengok banyak lagi testi boleh pergi kat fb  Vit C yang amazing itu hehehe..kalau malas nak klik situ..boleh sms jer

wani - 016-6606764

P/s: Cubalah vit c glowing ni anda pasti berpuas hati dengan hasilnya, kerana keberkesanannya telah terbukti dan diperakui oleh ramai pihak..Selamat mencuba dan selamat bercantik-cantik semua..

Owh tak lama lagi berakhiralah 2012 kan..so another year coming ,usia pon semakin bertambah, tua itu pasti tapi kalau kita boleh melambatkan penuaan why not kita cuba kan..janganlah jadi tua sebelum usia yer.. itu bahaya.

k .jom cuba vit c itu..

No comments: