Thursday, November 15, 2012

REVIEW Felina Inchloss AMAZING LOTION

Ok sekarang ni aku tengok felina inchloss ni meletup sakan kan so aku pon mencuba lah gak sebab nak tengok lah berkesan sangat ker orang komain gila dengan felina inchloss ni wei...

Barang sampai (inchloss) time tu nak g honeymoon u olls so ambik barang simpan dalam handbag pastu gerak lah kami..

Sampai di hotel terus campak handbag turun bawah pergi mentedarah tapi sebelum tu sempat lah ambik pic sekali tengok hamik  ko perut nampak lemak terjojol mengeleber lak tu memang macam tayar spares sedih je aku sobss sobss sobss..(time ni tak teringat pon dah beli inchloss)..

So malam tu makan dan makan dan makan lagi so bila nak tidur ambik handbang sebab nak ambik handphone so ternampaklah inchloss itu terus ambik lelaju and sapu kat perut berlemak itewww ok ....

Bila bangun esok pagi rasa nak membuang ok, so bila membuang ni sangat lawas dan selesa rasa kosong perut, selalu aku ni membuang tak tentu masa tapi since pakai icnhloss setiap pagi membuang dengan lawasnya tau...

Pastu hari ketiga tu nak keluar makan aku pon ambik gambar lagi gilat terkejut lemak pon dah hilang (taklah hilang semua, hilang sikitlah , kalau hilang semua amazing gila namanya) and perut pon terasa firm sikit tau ...

ha terus jatuh cinta gila dengan felina inchloss ni...

ha malas nk cita dah leh tengok pic aku ni ha yer

Tengok u ollsss dah firm kan perut i, time ni baru pakai 3 hari tau..

ha tengok ituww lemak sudah hilangg ouww malu perut i moncit gila nangesss..huwaaa..
tapi nasib baik inchloss penyelamat tau...so kepada sesiapa yang nak cuba inchloss tu janganlah anda ragu2 tau. memang sangat berkesan, tak percaya cuba sendiri alamilah perubahan nya sendiri..

Aku ni kalau barang tak berkesan aku pon takut nak jual kang customer sumpah seranah kita lak tak pasal2 je kan heheh

so if korang berminat(tau ramai yang alami masalah cam aku kan ) bolehlah klik link ni yer 



tapi kalau agak ko dah malas sangat ha ko boleh jer sms kat no yang tertera di gambar diatas tu 
kalau malas lagi meh aku bagi sms no


wani :-016-6606764

Selamat mencuba u olls dan semoga sesama langsing ekh heheh

No comments: