Thursday, November 15, 2012

KOMEN yang SINIS

Eh eh nak tau tak sejak aku jual vit c glowing ni kan ada gak lah cik anon yang komen dengan penuh sinis sekali... 

Komennya berbunyi begini " ait takkanlah makan vit c jer dah jadi cerah" pastu "amboi gebunya kulit awak betol ke vit c ni yang wat awak jadi gebu" , "putihnya pas makan vit c betol ke ni "

ok lah cik anon semua, letih lah nak jawab komen anda tu kita tengok picture jelah yer
perubahan yang ketara kan ..ni tak edit tau 

kenapa jadi begini ketara..kat bawah ada jawapannya yer
pic semalam muka ketat jer

Ramai yang komen amboi gebunya, amboi cerahnya, xkan makan vit c tu je kot leh cerah, meh sini nak cite sikit, klit saya ni memang cerah, bila dh kwin klit naik jerwat banyak gila, berminyak sgla,disebabkan masalah itulah klit jdi kusam tak bermaya tak sekata tu yang nmapk gelap so bila dah ada msalah kulit tu tkkan tunggu jer mestilah cari solution, trylah pelbagai product smpi encik suami tensio
n sbb dia yang kena kluar duit gitu juga kulit nya kan..so finally ada member ni kenalkan dengan vit c glowing ni and pakai senyap2 tanpa pengetahuan suami tau pastu dah lma skit dia kata" eh muka u dah elok sikit lah u mesti pakai pape ni" tu pn dia yang perasan, saya memang tak perasan pon time ni baru gtau dia tau saya makan vit c ni, sbb kalau gtau awal2 xbkesan nntid dia bebel... so dari situ baru realized sbnarnya bukan luaran jer penting penjagaan dalaman pon pnting, so memang btollah bila dlamman kita dah ok(ckup vit c toksin kurang,) barulah segla nutrien dpat diserap sepenuhnya..so klit saya kembali kpada klit asal tpi lbih cerah skit and lbih bermaya tu jer..So tak payahlah pelik napa dulu klit saya gelap makan vit c jer jadi cerah yer.hope semuanya jelasnyer

copy paste dari fb aku jer heheheh

hope korang yang macam mereka pon jelas lah yer

No comments: