Thursday, November 15, 2012

Al kisah vit c glowing

Ok setelah 5 bulan makan vit C Glowing ni, aku sangatlah berpuas hati dengan kesannya. Yup kulit memang glowing pon, and cerah sikit tau ... 

So malas nak citer panjang meh tengok hasil pengambilan vit c glowing pada diri ambo sendiri yer..

ha tengok tu muka penuh jerwat sampai laki den pon tensen tengok muka den

alhamdulillah last week time honeymoon sempena our anniversarry  kulit nyata berbeza


Ni time raya haji haritu kot..yang sebelah tu time sblum makan vit  c muka hancur takut tengok

Yang kiri tu sblum ambik vit c glowing kulit befondation tebal gak nak cover bekas jerawat kat pipi tapi still nampak gak kan and kulit kasar mcam kulit lembu ok sedih..alhamdulillah sekarang kulit dah kembali normal suka sangat
yang ni hadiah dari honeymoon haritu jerawat menyginngah di pipi tapi  cepat2 tempek vit c kat tmpat jerewat tu esoknya dah makin pudar (tudung pink)


Ok so conclusionnya sangat puas hati dengan vit c glowing ni tau sangat...

Aku ni pengecut sikit bukan apa kita nak jual barang nak ambik duit orang tapi kalau jual barang yang takde kesan kang orang beli tapi hampa tak ker orang maki ko tu pastu duit ko makan tu halal ker ha taku tau sebab tulah kalau pape seblum jual aku mesti cuba dulu product tu..dah puas hati baru aku jual tau.....

so sekarang aku memang sangat puas hati tau dengan vit c glowing ni

ehem now bukan aku jer makan suami pon tumpang sekaki dah.hope lepas ni laki bini gedix ni glowing sampai bersilau mata pandag each other ekh heheh...

eh kat mana nak dapatkan vit c glowing ni

ha korang leh klik kat link  ni yer
Vit C Glowing
dalam tu pon ada testimoni customer gak tau..

ha kalau korang malas no nnti aku update entri testimoni customers lak pasni .tu pon kalau rajin

hehehe selamat mencuba uollss..

p/s orang lain makin cantik so kita pon kenalah cantik gak kan, kalau tak cantik macam retis tu sekurang2nya cantik di mata suami dan sedap mata memandang baru suami hari2 jatuh cinta dengan kita..

eh tapi ada ker orang tak nak cantik????? 

No comments: