Sunday, November 25, 2012

Penat seharian Mencari Kasut

Ok pas breakfast tu kan kitorang pon decide nak cari barangan suami seperti kasut sukan dan seluar tracksuit yer sebab this coming 28 n 29 dia ada Mesyuarat Ketua-Ketua Pejabat kat Damai Laut ekh ,, entah dengornya gitulah..huwaa kena tinggal lagi ...

So kitorang mencarilah yer barang itu, tapi paling tak kusangka encik suami ni cerewet gak semua tempat dia masuk and belek semata nak mencari dua barang itu homaigod pengsan..

Penat okey kaki makss berjalan dahlah keluar awal pagi xde energy tau dah ...


Sementara encik somi mencuba cuba kasut ambiklah picture sekeping dua kan heheh 

time ni tunggu encik suami bayar seluar track itu tau..ni pon duduk gak tak larat dah nak jalan ok ni pon entah kedai keberapa entah

bila dah bosan ginilah jadinya huwaa

Kasut punyalah banyak satu pon tak berkenan cerewet gak suami  den  ni naaa..

ha tengok ni bosan lagi .ambik gambar lagi huwwaaa maaf picture enci suami takde diatu kan payah no nak ambik gambar  dia ..

ini menjadi pilihan aku ada polkadot gitu tai si suami tak berkenan pula

sudahnya pergi makan lah dulu, btw ni suami ai punya makanan, makanan aku lambat so  bila dah dapat makanan terus tak ingat nak snap picture makan terus sebab aku dah kebulur kot time ni  dah kol 4 kot huwaa baru nak lunch mana tak kebulur kan..


Kitorang keluar rumah seawal 9 pagi kot sampai rumah pon dekat pukul 9 malam jugalah tu..tak ke 12 jalan aku berjalan tu..mana tak lenguh gila kaki, sudahnya malam tu tidur awal dengan betampalkan koyok di betis kiri dan kanan ok...

Encik suami ni tinggi so dia tak sukalah aku ni pakai ballerina shoes ke flat ker wedges dia sukaler..tapi kalau pakai wedges pon dah jalan 12 jalan mau tak lenguh kaki aku ...


Ni activity hari Sabtu, yer, ahad lak g kenduri kahwin and tengok baby Inis Izzahra yang rambutnya sangat tebal huwaaa kalah rambut i tau .
(kalau rajin aku update kalau takde tu maknaynya tak rajenlah yer)

No comments: