Monday, August 13, 2012

Sesi Menghabiskan Barang Basah

Memandangkan lagi lima hari je lagi nak raya and lagi dua hari je aku nak balik kampung, dahlah balik kampung seminggu so kenalah habiskan stok barang basah seperti ayam daging semua tu sebelum balik, yelah benda camtu bukan boleh simpan lama sangat nanti dah tak elok. hehehe

Yelah biasanya aku kalau belanja beli stok barang basah untuk dua minggu yelah kalau letak dalam tempat sejuk beku tu ayam daging ikan boleh lah tahan dua minggu, walaupon tesco tu depan rumah je pon aku malas nak pergi hari hari sebabnya kalau aku pergi hari hari , hari hari juga lah duit aku keluar mesti adaje benda yang nak dibeli nya heheheeh. so untuk jalan selamat beli stok untuk dua minggu sekali hehehe.

P/s : Sebenarnya banyak benda nak update tapi blank pula pala hotak aku ni ha..
jap lagi kalau ingat aku update la ye kalau tak tunggujelah entry lepas raya ekh tu pon tak tau bila nak menghapdatenya kanssss. lalalalalalalalal hohohohoh balik kampung huwaaa mood balik kampung to the max ni 




No comments: