Wednesday, August 15, 2012

BALIK KAMPUNG O O O BALIK KAMPUNG

Lagu arwah seniman Sudirman "balik kampung" tu dah jadi macam makanan harian aku dah asikle nak mendengo lagu tuh sebabnya terlalu excited nak balik kampung...huwaaa rindu rindu kat kampung ku  and family ku

Mood balik kampung activated since early this week tau huhuhuhu sangat excited and tak sabar nak balik kampung because this is my first raya as a wifey and tahun ni akan bertambah lah lagi sorang anggota keluarga Cik Jah and Cik Nuar yerk hehhe.

Masa taip entri ni pon mulut dok menyanyi lagu balik kampung tau hahahha.

Hari nak balik kampung lah hari ni jugaklah aku kelam kabut kemas rumah tapi bawah je sempat hahahah yang bahagian atas pas balik dari raya lah ye buat, sebab kat atas hanya bilik je pon.tapi huwaa nangis lagi,bilik pon kalau dah ada tiga jenuh juga aku nak mengemas kan. Ni pon mengemas sampai melecet jejari runcing i tau (geli ketiak den ) hehehehe..
.
Tapi yang bagusnya rumah aku kemas last minit tapi baju and barang nak balik kampung aku dah siap kemas hari Isnin lagi walhal nak balik hari Khamis, nampak sangat hooover kan hehehehehe..

Suami sayang siap cakap lagi kalau kemas awal awal tapi ada barang yang tinggal gak tak tau lah nak kate apa ekh heheh...

Entri ni ditulis 3 jam sebelum bergerak pulang ke kampung.
entri tidak bergambar sebab nye tak de mood nak ambik gambar nanti kalau agak agak naak letak gambar aku edit lah balik ekh hehehehe '

di kesempatan ini .i nak mengucapkan ' SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN" kepada semua yeahh.

Pada mereka yang pulan ke kampung "PANDU CERMAT JIWA SELAMAT & BERHATI HATI DI JALAN RAYA".

Doakan perjalanan kami berjalan dengan lancar dan selamat. AMIN

No comments: