Monday, August 13, 2012

Di Penghujung Ramadhan

Sedar tak sedar, diam tak diam, pejam celik pejam celik, jap je kita dah berada di hari ke 24 ramadhan ekh.. So ini bermakna lagi lima hari je nak beraya kanss.. Wow cepat sungguh Ramadhan pergi meninggal kan kita kanss.

Semakin kita berada diakhir Ramadhan semakin ramai yang sibuk dengan persiapan raya kans tapi dalam pada itu kita janganlah lupa untuk merebut peluang ramadhan yang tinggal lagi beberapa hari je ni ha..
Ya Allah aku bersyukur dengan nikmat mu, aku bersyukur di beri peluang untuk menyambut dan meraikan Ramadhan yang mulia pada tahun ini ya Allah kau panjangkanlah umur ku dan suami ku supaya kami dapat menyambut dan meraikan Ramadhan pada tahun akan datang dengan lebih istiqamah dan dapat menambah kan amalan kami ya Allah. Amin

Ramadhan bulan yang sangat mulia, benda yang baik tu selalu berlalu dengan pantas kalau kita tak merebut peluang yang ada sesungguhnya kita berada dalam kerugian.

Eh eh tapi kan dalam hati ai ni pon terselit mood balik kampung yang melonjak lonjak tau..ha lagi dua hari je we ollss nak balik kampung waaa so excited giteewww sebab tahun ni first raya as a husband and wife and yang paling teruja sebab tahun ni beraya kat kampung ai .Raya raya ni orang tayang barang kemas baru, kereta baru tapi ai tayang ahli keluarga baru a.k.a suami yang sorang hehehehe 

Semoga perjalanan kami di permudahkan dan diselamatkan dari segala kesulitan dan kecelakaan. Amin

No comments: