Tuesday, June 18, 2013

Testimoni Vitamin C glowing lagi uollsss


Malas nak cerita panjang meh tengok picture je yer



Ha tengok tu perubahan ketara kan.. kulit semakin cerah dan berseri  so barulah muka pon akan sentiasa ceria dan happy takde dah nak pikir masalah kulit berminyak and kusam tau...confident level pon boleh bertambah tau..btw customer ni memang tak de masalah jerawat pon just nak bagi kulit jadi lebih glowing sekata and cerah jer..


So u olls yang kat luar sana amacam xnak ker jadi macam ni meh cuba vitamin c glowing ni meh.
Sebenarnya kita boleh menjadikan diri kita cantik diri lebih baik dengan usaha dan keyakinan yer..tapi kalau dok mengharap muka nak cantik nak hilang jerawat macam orang lain tapi tak berusah and tak nak mencuba pon tak boleh juga uollss

Sekarang ni promosi setiap pembelian vitamin c glowing akan mendapat bedak tanaka FREE  uollss yang macam nora danish jual tu tapi yang ni ori from myanmmar tau..

So kepada sesiapa yang berminat boleh sms/call
wani - 0166606764


P/s: kalau nak add saya di FB pon boleh sebabnya saya lebih aktif update segala info di FB yer so macam mana nak cari saya boleh klik link fb saya di sidebar belah kanan tu yer..


Boleh lah add saya yer..

bye







No comments: