Wednesday, December 12, 2012

CARA MENGATASI KESEDIHAN AKIBAT KEGUGURAN

Aku pon penah lalui pengalaman keguguran tau..rasa tu tak tau nak kata lah sebab time aku tau aku gugur tu lah time tu aku tau aku preggy kan so biasa jelah  tapi selang dua tiga minggu tu rasa sedih gaklah and rasa bersalah sebab tak berhati2 and ambik berat dengan diri sendiri tau..

so ni ada sikit tips pada pasangan yang mengalami keguguran boleh klik link n yer



SELAMAT MEMBACA YER AND MENAMBAH ILMU PENGETAHUAN..



tapikan kalau boleh pasni aku tak nak lah rasa gugur lagi wei..dahlah sakit pastu emosi terganggu gak lah plus kena berpantang macam orang bersalin gak tu yang paling tak suka..

YA ALLAH ko dah bagi aku rasa sekali pengalaman tu aku bersyukur dapat merasai nya and aku memohon tak nak dah melalui nya lagi...amin...



No comments: