Sunday, March 4, 2012

STRAWBERRY BLENDED

Hehehehehe semalam ahad pon suami sayang kena pergi kerja so tinggal sensorang kat umah ni ...huh boring sungguh...So di kala boring tuh mula lah hotak ni ligat berfikir nak wat pe kan...finally iolllss masak sambal telur , roti bakar , and mee goreng untuk semalam..plus i wat sendiri air stroberi blended yuollssss sedap gaks tau hehehhee

Tapi kalau hari hari wat strawberry blended mau rabak poket laki aku wei..sekotak strawberry dah bape hennget tu pon aku letak sebanyak banyak alam strawberry baru puas hati dapat minum strawberry blended yang kawwww punyeee oowww heheeeh

Ala seperti biasa aku ni pemalas naw la nak ambik gambo, ha kalau dah nampak makanan tuh satu hape pon tak ingat yang ingatnya dok nak mentekedarah je ... sources dari google jela ekh hehehhe

Mee goreng ni lebih kurang cam ginilah (sedap gak aku masak wei)



Sambal telur yang suami kate sedap heheheeh



Ha memang sebiji cam ginilah rupenye strawberry blended aku tuh hah (sodap o mak sebb masam sikit)
i loikkeee..



****hurm kat dalam freezer tu ade buah kiwi kang aku wat kiwi blended gak ni kang adoyaii sume pon nak wat kansssss..

No comments: